family package 1

Tuesday, January 25, 2011

assalamualaikum...

ni request dr sahabat tersayang aku jugak.. dia nak buat frame untuk semua ahli keluarga die yang seramai 13 org.hihi

so bersama2 beliau, aku pun merekalah satu FAMILY PACKAGE  seperti yang korg dpt tgk kat bawah ni..

FAMILY PACKAGE
FP01 (13+1)
kad ni, mmg aku suka. die punya idea jugak.



nilah tuannya.hihi.. puas aku pujuk die nk amek gmbar.

lipat2 sebelum bungkus
hihi...dah mcm balut belacan da. ni sbb die nak balik kl naek bas..
details:
size: 3R
bil: 13 +1
wording:names
colors: background-white, frames-green-pink-orange-yellow-blue corrugated paper, wording-purple/white, dark blue/pink-yellow,green,blue.
stand: gantung (benang tebal), insyaallah dijamin xputus.hihi
harga: RM40 (after nego)

ini mmg harga spesial habes la ni.. sbb first try n die jugak turut sme tlg aku siapkan package ni..hihi..
nipun die punya idea jugak.
disebabkan nk siapkan cepat, aku guna je material yg ada je..

*bila dia sampai KL, aku tyalah selamat x? die ckp slamat n family die suka.hihi

2 comments:

Anonymous said...

weh,, ada gak gmbar tu??
muka gler terpaksa pnyer...
hahaa~

ATIE said...

hahaha..sape suh wt muka cmtu.