.COMEL! rasa cm nak pengsan.

Sunday, March 6, 2011

assalamualaikum...


aku dgn rsa senang hatinye buat la blogwalking sket ke blog2 kreatif ni.


tau ape aku rasa????


rasa cam nak PENGSAN oke! comel2 handmade card dorg. adeh. aku mmg xleh tgk r mende comel2 ni... so kt sni, aku snipla beberapa foto card yg comel lote tu.. 



(err... tanpa pengetahuan tuan punya blog. ampun ye. bukan nk copyright ke ape. bleh kata, tlg promote la. hihi)



this blog owner is belong to one of my senior.
credit to a.m.a.n.a.h
ni baru 1. bl0m yg lain2 lg. muntah darah aku dibuatnye
credit to crafty peach
ni lagi la. adeh.nk muntah ape pun tak tau da.haha
credit to little attic art
ni pun dr little attic art. lolypop version. comei kan?
comelnyer!argh.
credit to diyadeary
ni je review untuk kali ni. slmt menterjah  blog dorg.hihi

p/s: blog2 dorg ni aku amek dr kak am (a.m.a.n.a.h) punye blog list. skrg dorg pun dah masuk dlm blog list aku. =p



3 comments:

diyadeary said...

Hi Atie,

thanks so much for the love!! ♥
and thanks too for the link.. yours will be autolink nanti tau..

Thanks again! :)

Little Attic Art said...

Atie,
Hai... Thank you ye tolong promote kan. Thank you jugak sebab melawat blog saya. :D Singgah lagi!

Unknown said...

salam...
atie...eh,tina...
TQ 100x!!!
bagus betul la tina ni...mmg geram tgk kad yg quilling tu kan?tapi memang xmampu nak buat (xpandai n xde masa,haha)
terharu , tina walk-walk kat blog akak... :P
chaiyok,buddy!